شـــــــــــــــــــات بـــــحـــــبـــــك اوى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شـــــــــــــــــــات بـــــحـــــبـــــك اوى

دردشة شات مصرى عربى خليجى سعودى شات المصريين

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

بنوتة بالها مشغول أوي

كاتب الموضوعرسالة
لؤلؤة غالية

المساهمات : 1

بنوتة بالها مشغول أوي Empty
مُساهمةموضوع: بنوتة بالها مشغول أوي   بنوتة بالها مشغول أوي Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 02, 2011 9:00 pm

لما منتدى يكون اسمه بحبك اوي وأنا مبحبش حد و لا عمري حبيت حد (إلا أهلي و صاحباتي البنات طبعا ) و طبعا معنديش صحاب شباب

وكمان فيه خانة اسمها فضفضة

وكمان محدش بيدخله من سنة

يبقى دا المكان المثالي اني افضفض فيه و انا عارفة انه محدش هيقرا اللي كاتباه.. دي حركة مجنونة و دي الحاجة المجنونة الوحيدة اللي اقدر اعملها دلوقتي ..

طيب اولا انا بنت ومش بس بنت .. لأ بنت اوي في كل حاجة جسديا و نفسيا حتى المشاعر .. لدرجة اني بحس اني نادرة جدا.. يعني مراهقتي كانت دينية جدا و عمري ما مثلا عملت حاجة عظيمة زي اني اسلم على حد بايدي يعني عمري عمري ما كفي اتلمس و لاا بالغلط حتى !

انا عندي 25 سنة و عايشة في الرياض مع بابا و اخواتي .. انا الكبيرة .. و كمان دكتورة !

بصراحة اللي مضايقني هوا اني حاسة بتعب كل شوية يبقى نفسي في حب و احيانا مجرد كلمة حلوة وحضن و بس

مش بس تعب , دا و جع فظيع في قلبي من جوا و وشوق كبير لإنسان معرفوش ولا لسة قابلتواواغمض عيني وانا نايمة على السرير بالليل واتخيل كل اللي نفسي فيه بحرية تامة .. و تنزل دموعي زي الحنفية متقفش ابدا واقعد ادعي ربنا يصبرني و يسعدني واخيرا بقيت اقول "عاجلا غير آجل " وكمان السرير مليان مخدات احضنها حامد بين ايديا و رجليا ..

الموضوع دا من 3 سنين تقريبا بس بيزيد مع الوقت و بقى صعب او بقيت احس بخوف و تعاسة و دايما حاجة نقصاني

مع الناس دمي خفيف و بقيت حنينة معاهم اوي و اساعدهم و بقى عندي بنات صاحباتي كتير .. صاحباتي بحق و حقيقي بس طبعا لاني خجولة جدا مبقدرش احكي لحد غير ربنا على اللي في قلبي

مؤخرا بقيت اعمل حاجة غلط اكترمن الاول بحاول اسيبها واستغفر منها بس برجعلها و صحيح الكم شهر اللي فاتوا بقت قليلة جدا ... والحاجة دي هيا الاستمناء او العادة السرية اول مرة اعرفها كان من اقل من اربع سنين و كانت كل كم شهر لكن في السنتين اللي فاتو بقت كذا مرة في الاسبوع و الاسبوع اللي قبل الدورة كذا مرة في اليوم وفي وقت الدورة كمان في اخر ايامها !!!

طبعا انا بحاول ابعد .. لكن مرات ببقى مش قادرة .. و قليل جدا لما انبسط منها وبحس انها مش بتشبعني ابدا .. نفسي في حبيبي اوي نفسي اقوله بحبك اوي و ابوسه لحد ما يدوخ و انام في حضنه من غير لبس .. واي حاجة يتمناها اعملها له .. نففففسيييي اويييييي .. واطلب منه اللي نفسي فيه من غير كسوف ابدا .. انا خايفة مقدرش اقول له على اللي نفسي فيه ... نفسي يبقى راسه في صدري ويبوس كل حتة في جسمي كللل حتة ... آه بس

يارب

... مع السلامة بقى لحسن ازودها بعد الهباب اللي كتبته دا .. بس دلوقتي حسيت اني مرتاحة اكتر .. الحمد لله

وربنا يصبر البنات كلهم خصوصا اللي معندهمش اي مصدر حنان لا من اب و لا من اخ ولا من خال و لا عم اكمنهم في غربة و ابوهم مبيحسش بيهم ولا بيراعي انهم بنات اصلا في التعامل

آه بس ... مع السلامة

وربنا يصبرني واروح في النوم بسرعة من غير ما اعمل حاجة كدا و لا كدا .. يارب قويني ..يارب يارب يارب

بنوتة بالها مشغول أوي
صفحة 1 من اصل 1